Meryemm46 Kızlar adet 8 mart bugün yaptım bama pek umutlu deyilim hep silik çıkıyor adete karşi hiç birşey hisetmiyorum bu arda duzensizim ilaç icmesem olmam yani dediyosunuz test artı met diye bir test eşim aldii
minaa_2356 Meryemm46 bende cuma günü test yaptım pozitif çıktı kan verdim negatif emin olmak için kan vermek lazim
Meakkurt Meryemm46 bugun bende yaptim silik cikti yarin tekrar baska bir marka yapicam bence kan verin yada baska marka yapin herkes ayni seyi soylemis
Meryemm46 minikbebegim06 ay vallhi hiç giidesim yok yanii bklm yarin alırım heralde başka bir test ama ya benim nedense hep testlerim silik anlamış deyilim
Deletedmom_808 Meryemm46 var gibi canım istersen başka marka testlede yap benimde 8 mart prodoctor silik çıktı çok şükür
Meryemm46 Prodoctor diye bir marka bugün aldım yaptım da yani vir golge mi diyi. Artık var yada ben mi öyle görüyorum bilmiyorum
KLORAKHANIM Meryemm46 çoook yakınlaştırınca biraz var gibi ama bi kaç gün sonra tekrarla istersen yine