Kızlar adetime 1 gün kala test yaptım pozitif çıktı sonra kan verdim 98 çıktı 2 gün sonra yine kan verdim 343 çıktı sonra doktora gittik kese için erken dediler 4.5 santimlik kist göründü zararsız denildi haftaya gel denildi tekrar kese için neyse sonra biz kist kafamıza takıldığı için başka bir doktora gittik 2 gün sonra orda karından ve vajina dan bakıldı kese görülmedi doktor bide kan değerine bakalım bazen geç döllenme olabiliyor dedi yine kan verdim 2.917 yazıyordu e nabızdan baktığımda biz eve döndük o ara başka bir gün gelin dedi doktor neyse ben bu değeri düşmüş olarak algıladım ve hamileyim dediklerime kimyasalmış dedim sonra öğrendimki 2917 yükselmiş düşmemiş 😁 bugün yine kan verdim 6245 falan çıkmış yeni gördüm bakalım cuma günü yine gideceğim bu sefer ne olacak😁