Geren canım bazen postlar üste çıkmıyo her yeni gelendede aşağı düşüyor ve kimse görmüyor… Bişi paylastiginda 2 3 tane boş yorum yap nokta koy vs o zaman cevaplanmış gibi olup biraz daha görünür oluyo ☺️ tabi bir de herkesin her konuda fikri olmayabiliyo doğal olarak 🙄