Anonim1601 Merhaba 5 haftalıkken bebeğin kalp atışını hafifte olsa duyan var mı çok az ve yavaş çarpıyordu doktor 10 gün sonra gel daha net duyarız dedi
Yildirims2_ Merhaba bizde ilk kalp atışını 6. Haftalarda duymuştuk fakat doktorum tamda istediği gibi atmadığını söyledi omega kullan tekrar gel dedi bir sonra ki gidişimizde daha güçlü atmaya başlamıştı. İnşallah sizde güçlü bir şekilde duyarsınız