arasmoms_ Selam kızlar bugün dudağımda uçuk çıktı baya da bi şişti acaba krem kullanabilir miyiz aranızda çıkarıp kullanan oldu mu doğuma da az kaldı bi zararı olur mu bilgisi olan yazabilir mi
AnayimBenAna_ arasmoms_ benimde çıktı 36+5 im kocaman bide birden yayıldı dün çok acıyodu gece yatmadan çay ağacı kremi sürdüm yattım sabah turuncu kabuk olmuştu şimdi o kabuklar kendi düşüyo
arasmoms_ AnayimBenAna_ evet ya benimde bir anda yayıldı bugün çenemin üstünde bile var deniyim bende teşekkür ederim
AnayimBenAna_ arasmoms_ çeneme yakın benimde. Dudağımda değil dudağımın bitiminden başlıyo çokta kaşınıyo