Ben de pazar günü marketten aldığımız eşyaları sadece asansöre taşıdım sonra buzdolabını sildim yerleştirdim yemek yaptım derken akşam felaket bir bel ağrım oldu sonra baktım üç dört damla kahvrengi leke gelmiş nasıl korktum doktoru aradım acile git dedi önce bebeğin kalp atışını dinledik sonra prosgestan iğne serum falan yaptılar iki gün de istirahat et dedi yani çok kötü oldum uçuğum falan çıktı benim de ilk gebeliğim olabildiğince bi şey olmaz demeyip çok kendimizi yormayın.