Geçmiş olsun dinlenin bol ve stres yapmayın öncelikle benim ilk gebeliğimde 26haftada sancılarım cıkmıstı serumla durdurmuslardı sancımı 36 haftada doğum yaptım ciğer geliştirici iğne vs yapılmadı sağlıkla aldım kucağıma yavrumu sizde sağlıkla kucagınıza alırsınz insallah sağlıkla kalın🥰