Kızlar normalde bugün adet olmam gerekiyordu olmadım üç farklı test yaptım sonuç böyle varmı yokmu şuan anlayamadım umutlanıp kan vermekten de yorulduğum için saldım cumayı beklicem. Zaten olsa erken testte çıkardı diye düşünüyorum.. bu arada yanlış yazmışım bebetime değil predictor express marka erken gebelik testi..