Kızlar 33 haftalık hamileyim 32 de gittiğim muaynemde 14.7 çıktı tansiyonum doktor 15 günlük ölçüm yapmamı istedi sabah akşam ve bazen 8.6 bazen 13.7 bazen 11.6 değişiyor hep yüksek değil bazende düşük çıkıyır tahliller yapıldı protein kaçağı vs yok çok şükür bebek hareketleri iyi yaşayan varmı benim gibi