Bsrabzkrt içebilirsin bişey olmaz 2 bardak içtim bugün haftalardır içmiyordum benim evdeki sevinç çığlıklarını duyman lazımdı 🤣 ayrıca mide bulantısını bastırıyor kola 1 bardak içebilirsin ama asitli bir şey içmek istediğimde genelde churchill yapıyorum o baya bastırıyor hem baya da faydalı mineral konusunda