babycom456 evet haklısınız uzar uzamaz onların demesiyle ozaman. Bakmak istememiş .siz keyfi olarakta muayne için gidebilirdiniz bebeğimi görmek istiyorum bu hakkınız var sonuçta. Bence doktoru değiştirin içiniz rahat etmezse . İlgilenmemisler. Parayla rezil oluyoruz bazı durumlarda. Neyse uzulmeyin stres yapmayın.
Obenli olan bebeğiniz , sonucu güzel çıkar inşaallah bı kaç gün daha bekleyin bakalım ✨
Anlayışlı insanlara denk gelesiniz