Aslikk bu virüs hamileliğin ilk aylarında bulaştığında riskli olabiliyo ama %80i bebeğe geçmiyo diye biliyorum,geçen bebeklerde de hidrosefali vs sorun olabiliyo bazen sizin ultrasonlarda ölçümler normal çıkıyo muydu? bişey yoktur kötü düsünmeyelim. bebeğiniz bu virüse karşı bağışıklık kazanmıştır diye pozitif düsünelim