Sans_seninle onu yaptırdım ben 3 gün önce hiç bir sorun olmadı sadece bölgeyi uyuşturuyorlar o kadar dişin içini ama o ana kadar uyuşturmadan başlıyor benim öyle yaptı dişçim çok bir acı hissetmedim ,ama öncelikle kadın doğum doktoruna gidip diş tedavisi görebilir işlem yapılabilir diye kaşeli imzalı kâğıt alman lazım