Nuranca Hafta kontrole gittiğimde 32. Hafta ile uyumlu çıkmıştı haftaya bi daha bakalım dedi 35 olduk 33le uyumlu gözüküyor. 2250 gr çok küçük çok üzüldüm inşallah bi atak yaparda haftasını yakalar. 37 de alabilirim az kilo alırsa dedi. Ozaman 35 le uyumlu doğmuş olucak en iyi ihtimal gerilik artmazsa. gelişim vs açısından doğum için erken bi hafta diye üzülüyorum. Var mı başına gelen ve çözebilen? Bebişe kilo aldıracak her şeyi tüketmeme rağmen böyle bu arada :(
Ayse-12345 Nuranca bizde pazartesi gittik 36 dayım 35 le uyumlu çıktı yakalar mj dedim doktora yakalar dedi 2500 çıktı kilosu moralim çok bozuldu benimde anlıyorum sizi
KLORAKHANIM Nuranca fındık muz ceviz badem bal süt robottan geçir tok karnına iç dene bakalım Yaşam sınırını geçmiş zaten bence korkmana gerek yok
Nuranca Tugba2794 yumurta ceviz peynir kaşar avakado süt yoğurt kefir her gün , akşamları mutlaka et balık ya da tavuk +salata yoğurt 🤷♀️
Nuranca Ayse-12345 sağlıklı olurlar inşallah sadece kilo olarak zayıf olurlar azıcık. Onu da doğunca alırlar inşallah hemencecik
Starkmama21 Ayse-12345 Bende 36+1’de gittim 2400’çıktı doktorum iyi dedi ama bu haftaya göre biraz düşük ben çok takmadım çünkü Allah’ın izniyle doğuduktan sonra alacak zaten .
Nuranca Mervevebebegi15 doplere geçen hafta bakmıştı iyi demişti. Bugün zaten kontrol randevusu diye sanırım çok uzun bakmadı oo maşallah çok hareketli doplere gerek bile yok dedi kendi kendine. Bilmiyorum ne yapmalı 😣
Mervevebebegi15 Nuranca doktor iyi dediyse bence endişe etmeyin kilo önemli değil hafta olarak da 1 2 haftanın çok önemi yok diye biliyorum sol tarafınıza yatın günde 2 saat falan tansiyonununuza bakın ara ara bolca besin alın su için başka bir yapılacak şey yok
Busranurer Kendinizi hiç üzmeyin benim de bebeğim 1 hafta geri doktorum bunun hiçbir sorun teşkil etmediğini söyledi. Hatta espri bile yaptık küçük bebek daha kolay doğum olur diye ☺️☺️
Nuranca Starkmama21 inşallah biz de öyle diyelim en güzeli. gerilik artarsa diye de korktum biraz ama yavaş yavaş sakinliyorum🤗😅
Nuranca KLORAKHANIM ayrı ayrı tüketiyorum ama bir de böyle ekstra deneyeyim bu hafta teşekkür ederim 🩷
Akgulmir Nuranca bende 34+5 günlük lakın 32+3 ile uyumlu ama benım tansıyın kordon damarında dırenc var tansıyınum çıkınca dırencten bebeğe kan akımını engellıyor 36 da doğum yapılan daha artık rısk almak ıstemıyor unv hastameısme gıdıyorum 2100 gram suanlık
Nuranca Akgulmir Allah bağışlasın inşallah❣️ bizim de 34 de farkedildi ondan önce hep uyumluydu ama direnç vs bir şey söylemedi bunun için perinatolağa falan mı gittiniz yoksa doktorunuz direkt ultrasonda görebiliyor mu
Tugba2794 Nuranca erkek bebişler kızlardan daha nazlı galıba🤣🥰 benımkınin sorunu ise erken gelmek ıstemesi 29. Haftadan berı öteleme derdındeyız cıger gelıstırıcı falan da oldum yarın 35 olacagım yatarak gecıyor🙈