Bugun 2 test aldım ikisindede silik çizgi çıktı sizce varmıdır 3,4 gündür çok sancım var adet olmadım çok düzenli adetlerim normalde yukarı vurmaz aşaya vurur hatta 1,2 gün 7 ay önce kaybım olmuştu kalbi durmuştu bebeğimin sizce yarın kan tahlili yapsammı