Mucizeem__ Benim çevremdeki çoğu kişi bana hep çocuk olunca insanın hayatındaki diğer kişiler 2.sıraya giriyormuş eşler bile 😂😂 Anneme sormuştum bir ara annem eşini seçmişti 😂😂 Ben daha anne olmadığım için evlat duygusunu bilmiyorum sizde de böyle mi ?
erikarpuz Mucizeem__ ben de bunu çok merak ediyorum hadi diğerleri neyse de eşimi ikinci plana asla atamam diye düşünüyorum 🥹
Rabia_36 Mucizeem__ evet tamda bana da öyle oldu bebekimm doğdu önceliğim hep o kendim den bile önce onu düşünüyorum eşim biraz arka planda 😅
Mucizeem__ erikarpuz Ama simdi böyle düşününce hani eşinden bir parcayi da nasıl ikinci plana atarız ki 😂😂☹️☹️☹️
5_erkek_annesi Mucizeem__ herkesin düşüncesi farklıdır tabi benim öncelik çocuklarım 😂çünkü ben onları doğurdum eşimi değil 😂😂😂😜😜
Rabia_36 Mucizeem__ evett valla bende doğurmadan önce derdim yok eşim önceliğim anam bebe doğdu herkesi unuttum kendimi bile😂😂😂
Mucizeem__ erikarpuz olcak olcak İçini ferah tut 😚🌸 RABBİM HİÇ HAK ETMEYENLERE BİLE VERİYOR BİZİM NEYİMİZ EKSİK Kİ ? 😍❤️🌸
Mzzz Evlat çok farklı bir şey ya tırnağın ucu kırılsa senin için parçalanıyor nasıl ilk sırada olmaz ki 😅
Eymenkuzusu Mucizeem__ bende eşime cok bagli aşik oldgumu sanirken evladimin sevgisi daha ağır basti gercektende ilk once evladini dusnuyosun her seyde 🥰