Hanımlar 25 haftalık hamileyim galiba idrar yolu enfeksiyonu var aşırı yanma acıma hissi oluyor kasıklarım vajinam çok ağrıyor yarın gidecem kadın doğuma eğer enfeksiyon çok ise yatış yapmasını isteyeceğim çünkü ilk çocuğumda da hamilelikte enfeksiyon geçirdim tedavi olmadım bebek doğunca hastanede kaldı 15 gün idrar yolu enfeksiyonundan