Deletedmom_808 S-nur1 ben kullandım hiç yalancı pozitif çıkardığını görmedim kuruma çizgisi bile çıkmıyo
Dedekurt S-nur1 Bende bu testle öğrendim 🥰 Aynı sizinki gibi hatta tıpatıp aynısı silik bir çizgiydi, beş gün sonra kan vermeye gittim ve pozitif geldi😍
Cnsnsns S-nur1 postlardaki yorumlarını görüyordumm çok güzel görünüyor umarım sağlıkla ilerler çok mutlu oldum hangi gün transfer olmuştun acaba
Deletedmom_808 S-nur1 inşallah bebişin tutunmuştur canım sağ salim kucağına alırsın inşallah tüm hamişler ve bende amiinn
Elif-Salih S-nur1 kan verecem ama bir kere yaptım silik çizgi çıktı ertesi gün yaptım ikisi de baya kirmizi çıktı herhalde vardır ya dört senedir bekliyorummm🥰🥹🥹🥹🥹🥹
Busranur_mnts S-nur1 var görünüyor yarın sabha yine est yapın koyulaşma olur mu bakın değerin arttığını anlarsınız birkaç gün test yapın sonra kan verin isterseniz