Fatmanurakbltttt İyi akşamlar 4 gündür bebeğimin hareketleri yavaşlamış ve azalmıştı doktor kontrolüne geldim 4 kez nst ye girdim yavaşlama azalma var dedi ve yatışımı yaptı 32 haftalığım bu durumu yaşayan varmı varsa sonuç ne oldu
MelekkYeliz Bende şuan 32 haftalığım 2 gündür azalma var şimdi gideceğim doktora son durumunuz nedir acaba Allah yardımcınız olsun sağ sağlim zamanında kolaylıkla kucağımıza alırız inşallah 🤲🏻♥️