BebegimVeBenn_ hayırlı olsuun🙏 beta 1500 ü geçince vajinal 3500-5000sonraısnda da karından keseyi görebiliyorlar birkaç gün sonra kese görünür muhtemelen. Sabredebilirseniz bi 10 gün falan bekleyip 7. Hafta civarında gidin derim. Ama ben sabredememiştim tam 5. Haftada keseyi görmeye 6. Haftada bebek ve kalp atışını görmeye gitmiştim 🙈 bebek ve kalp atışı görülmeden tahlil falan yapmıyorlar zaten bildiğim kadarıyla yani ben hem devlet hem özele gitmiştim ikisi de kalp atışından sonra bakmıştı tahlillere. Ama folik asit kullanmıyorsanız başlamanız gerekir ben önceden multivitamin tarzı kullanıyordum içinde folik asitte vardı ama beta takibine gittiğimde aile hekimim sadece folik asit kullanmam gerektiğini söyleyip bi tane yazmıştı ona başlamıştım. İsterseniz bi aile hekimine de sorabilirsiniz veya doktora daha erken giderseniz o zaten başlatır. Bu arada kanama, şiddetli ağrı falan yaşarsanız dış gebelik gibi ihtimaller olmasına karşı hiç beklemeden gidin