Yarın sezeryanla doğum vardı bu gun sancım basldi şuan hastanedym damar yolu filan açıldı ameliyat kıyafetleri giydim nst bağlıyım bekliyorum 🥴 doktorum bekliyorum 🤲🏻🥹🫶🏻 yatışim yapıldı sancı geldikçe can çekişiyorm resmen ama bu alman doktorlar a dert anlatmak o kadar zor ki dua edin