39 haftalık gebeyim bebeğin suyu azalmış gelişimide durmuş o yüzden 3.5 saattir suni sancı aldım ve hiç açılmam olmadı yarım santimmiş sadece nstde 100 e vuran düzenli sancı çıktı ama açılma hç olmaması aşırı moralimi bozdu yarın sabah tekrar takılcak lütfen dua ederseniz çok sevinirim🌸