mmedinestlms  Kızlar Pazartesi sağlık ocağına kan verdim betam 59.9 çıktı bugün de devlet hastanesine verdim sonuç bu güzel artmış mı kırmızı gözüküyor ya kafam karıştı
1sen1ben1debebek mmedinestlms kırmızı çıkmış çünkü gebe olmayan kadınlarda 0-5 arası değer normal gözüküyor siz gebe olduğunuz için beta Hcg sayısı yüksek olduğu için sistem kırmızı gösteriyor😅Hayırlı olsun sağlıkla al kucağına
mmedinestlms Tuba123456___ sağlık ocağı da randevulu çalıştığı için bugüne ve yarına yoktu cuma vardı mecbur farklı hastaneye verdim
mmedinestlms 1sen1ben1debebek amin çok teşekkür ederim kırmızı gözükünce diğer kan sonuçlar da hep değer Düşüklüğü oluyor ya ondan kafam karışmıştı cevabın içimi rahatlattı teşekkür ederim