Jujuu_gcl 2 3 gündür ağzımda böyle hastaymışım gibi bi tat yediklerimden tat alamıyorum metalik gibi bi tat ağız tadım yokmuş gibi sizde de oldu mu
ShutUp Jujuu_gcl 41. Haftanın içindeyim hamileliğimin başından beri var. Yerken bi şey yok ama yeme faslı bittikten sonra ağzımın içi çok berbat oluyor doğumdan sonra geçer diye umuyorum
derya14 Jujuu_gcl Bende de oluyordu azaldı biraz 12. Haftamdayım. Ama gerçekten iğrenç bi his 😔yediklerimin tadı 10 dakika içinde kayboluyo ve yerine o tat geliyo
Btl066611 Jujuu_gcl başlarda benimde çok oluyordu mental bir kalıyordu ama gebeliğim ilerledikçe gitti rahatsız edici gelmiyor alışıyorsun yada bilemiyorum suyun tadını bile alamazdım ilk trimesterde ikinci trimesterde geçti benimki
Bilgeyuce88 Benimde aynı şekilde iğrenç bir tat metal gibi hele bende dudak kuruluğu da var sürekli su içmek istiyorum ama içince de hararet yapıyor bende anlamadım degisik bir durum bu 4 gebeliğim ilk defa bu şeyleri yaşıyorum