Hanımlar merhaba, ben Ankara’da yaşıyorum kontroller için Sincan devlet hastanesine gidiyorum. Ama doktorum çok dikkatsiz ikili tarama testinde istem atmamış kanı verdim boşa gitti işten tekrar izin alıp gittim tekrar kan verdim şimdi de detaylı ultrason için 182 den randevu al demişti ama devlet hastanesine gidenler bilir onada doktorun istek açması gerekiyormuş. Randevu almak için aradım istek açılmadığını dolayısıyla randevu oluşturamayacaklarını söylediler. Şimdi tekrar hastaneye gidip doktora istek açtırıp sonra randevu almam lazım ama sorun şu ki çalışan insanım sürekli öyle izin alıp gidemiyorum. Diyeceğim o ki doktorumu değiştirmek istiyorum özele gidip memnun kaldığınız önerebileceğiniz ilgili bilgili doktor var mıdır ?