Merhaba hanımlar, bu benim ilk gebeliğim. Bebeğim 35. Haftada baş aşağı inmesine rağmen 38. Haftadan beri kanala girmesini bekliyoruz. Pozisyonu osterior yani yüzü karnıma dönük belime değil. Şuan 40. Haftadayım ve suyum biraz azalmış. Doktorum sezaryen yanlısı bir doktor olmamasına rağmen pozisyonunun çok değişmeyeceğini, suni sancıyla belki düzelip normal doğum yapabileceğimi ama pek de ihtimal vermediğini söyledi bugün. OP pozisyonunda da olursa vakumsuz doğmazmış. Ben de eşim de vakum istemiyoruz. Benim çatım dar değil, totalde 11 kilo aldım bebek de 3.400gr civarında o yüzden normal doğum ihtimalimi zorlamak istiyorum ancak çok ikilemdeyim. Ya saatlerce sancı çekip sezaryenle sonuçlanırsa; hem kendimi hem de bebeğimi riske atıp zorlamak istemiyorum. Aynı durumda olup vajinal doğum yapan var mı?