Bugün demirin 9 olduğunu öğrendim demir hapları aşırı mide bulantısı ve beraberinde baş ağrısı filan yapıyordu . Bende genel hepsi içinde olan bı vitamin vermişti ne de olsa onda var diye onu içmiştim ayrıca D3 vitamini içiyordum . Kötü olan kısmı son bir ay kalması napacagimi asla bilmiyorum . Resmen doktora sormaya korkuyorum ama sorcam tam tahlil sonuclarim da gozukmuyor tammalaninca atmayı düşünüyorum bı cesaret tahlili yapan sağlık ocağı