Hulu61 aslında tek fark buğday ekmeğinin markasını değiştirdim yani çikolata bile yediğimde 140ı geçmiyor bu buğday ekmeği mi yapıyor Nutella yiyince bile çıkmıyordu mesela bugün yine kahvaltım aynıydı ilk lokmayı 6.45’te attım ağzıma tam 7.45’te ölçtüm 140 7.46’da ölçtüm 128. Yani insanlar illa bi dk sonra ölçüm yapıyordur cihazı ayarlayana kadar. O 1 dkda bu kadar düşüyorsa herkesi yanıltıyor demektir