35Deniz34_ yaa hayırlı olsun bende pcos vardı doktor yumurta gelişimi istediğimiz gibi değil adeti bekle gel dedi adet olmayı bekliyodum 4 5 gün kasık ağrısı göğüs hassasiyeti çektim öylesine çıkmaz diye test yaptım kenara koydum 5 dk sonra baktığımda çizgi gördüm inanamadım 4 test daha yaptım :D dün kan verdim değer 500lerde yarın bi daha vercem