Elacihangir bende phillips xxl kullanıyorum ama şimdiki aklım olsa almam. Bir kere temizliği çok zor. Ayda bir kere ters çevirip rezistansını temizlemeye çalışıyorum ama demonte olmuyor. İster istemez yağlı pişirme işlemi yaptığı için de kalıyor orada ya yağlar ya da temizleyiciler.
Kullanmak pratik ama uzun süredir sadece ekmek ısıtma amacıyla kullanıyorum…