Mom_06 Bugün benim 6+6 Kes 5+2 de gözükmüştü Bugün yine kontrole gittim bebek oluşmaya başlamış dedi ve haftaya kalp atışı için gideceğim benzer durumda olanlar var mı?
35Deniz34_ Mom_06 ben 6+2 yim bugün gidince kalp atışlarını duydum kişiden kişiye değişiyor bu tabi içini ferah tut ☺️