Asenurr Kızlar herşey çok pahalı kendime yapamadım ama ihtiyacı olan anneye isterse isim işlerim istediği hastane çıkışına
Kevsssim Asenurr merhaba nasıl yazıyorsunuz acaba isimi hende bebişime bir tulum aldım ona işlemek istiyorum 🥹
Asenurr crazyymom ne yapalım anladığımız kadar Hiçbir şey anlayacak gibi değil ikinci üçüncü çocuğu olanlar ne yapsın
crazyymom Asenurr gerçekten öyle ben almadım sahsen hatta tüm kıyafetlerini dolaptan aldım yenileri çok pahali
crazyymom Asenurr ilk oğlumda yaptirmadim simdi buna yaptirirsam ayrımcılık olur o yüzden düşünmüyorum tekrar çok teşekkür ederim 🤍🤍🌸
Asenurr DENIZ_55 hepimiz her şeyi yapabiliriz ben makine üzerinde öğrendimama etmainde de işliyordum Nasıl istiyorsunuz aslında müslinlere de elde yapıyorlar
Kevsssim Ay kızlar bu arada happy mom ın Trendyol sayfasında çok güzel çok uygun şeyler var ben bebişime tulum aldım ve çok kaliteli geldi asla böyle güzel beklemiyordum bayramda giydireceğimm🌸
Asenurr DENIZ_55 parayla yapmadım hiç iki arkadaşıma yaptım bir şey alıp istiyorsanız atayım onları alıp fiyatı ne kadarsa ona göre göndereyim size işleyip
Merve-betul crazyymom birine dış buğdayı yaptım diğerine de yapcam mayısta küçük oğlumun doğum günü ocaktaudo yaptım büyük oğlumu ki 3 e gircek Nisan’da simdi onunkini de yapcam yapmazsam olmaz ona da astronotlu biseyler yapcam