tahamommy devlette bende aynısını söyledim sadece idrar istedi, gebelik şüphen varsa daha önce betan cıkmıssa bakmama gerek yok demişti, giriş yapıp sadece betayı ücretli baktırabilirsin demişt doktor bende o şekilde yaptım. Hatta devlette para ne alaka diye konuştuk. Çok şaşırdım cimere yazacaktı eşim