Papatyam2608 kızlar evde şeker ölçümü yapıyorum gebelik şekeri çıktığı için 10 gün böyle takıp edeceğim sizce nasıl gidiyor anlayanlar bakabilir mi diyetisyen listesini uyuyorum güzel gidiyor gibi
Miyosss Papatyam2608 açlık şekeriniz çok düşük doktorunuzla görüşün mutlaka. Ayrıca neden 2 saat tokluk ölçüyorsunuz gebelikte 1 saat tokluğu ölçülür
919293 Ben 2 saat değil yemekten 1 saat sonra ölçüm yapıyorum ve 150-160 bandında bu ne kadarı doğrudur bilemedim hastanede yattığımda da aynı şekilde bakıldı
Liddle_mom 919293 hastanede nasıl yattın şeker yüklemesinde yüksek çıktı diyemi doktor mu karar verdi benim yüklemenin açlık 66 1 saat sonrası 187 2 saat sonra 207 çıktı
Nadiya07 Ben güzel gibi yorumladım ama açlıklar çok düşük değil mi ki doktora da görüntü attınız mı? Nasıl. Bir yorumda bulundu? Kaç gün takip etcek siniz?
Papatyam2608 Nadiya07 10 gün takip edeceğim sonra endokrone gideceğim bende tam anlamadım gebelik şekeri çıktı ama açlıklar hep Bmyle çıkıyor
Periaydn Miyosss dahiliye banada 2 saat sonra ölç demişti kadın doğumcu 1 saat demişti kime güveneceğimi şaşırdım ben de ikisini de ölçüyordum
Papatyam2608 Miyosss kagotta 2 saat yazıyor ama 1 saat ölçüyorum bende cnm açlık çok mu düşük ya kafam karıştı
Miyosss Periaydn 1 saat tokluğu baz alınıyor kuzum. Normalde zaten bunun takibini endokrin bölümü yapar onlar daha bilgili oluyor. Dahiliyenin gebelerin ölçümüyle ilgili pek bi bilgisi yok
Miyosss Papatyam2608 bana endokrinin verdiği kağıtta da 1 saat yazıyor. Evet açlık düşük onu konuş mutlaka
Papatyam2608 Miyosss işte endokrine 10 gün ölçüm yap gel dedi şimdi tokluk 95 çıktı nasıl gebelik şekerim çıktı anlamadım açıkçası
Miyosss Papatyam2608 tek birkez düşük çıkınca onu baz almıyorlar ki canm. Tamamen o öğün yediğinle alakalı. Benim tokluk 75 çıkmışlığı bile var ama insülini verdiler çünkü daha fazla yüksek çıkan değerlerim var. Gün içinde öğüne dikkat eder hareketli de birgün gecirirsen ölçüm düşük çıkıyor
Papatyam2608 Miyosss evet öyle yapıyorum her yemekten sonra hareketli olmaya çalışıyorum hiç abur çubuk felan yemiyorum hamur işi de bugün 3 gündür 120yi geçmedi hiç şükür
dygcansu Tokluk sekerine ağzına ilk lokmayı attıktan 1 saat sonra bakman lazım canım. Ve yemek yeme süren de çok uzun olmamali Max 15-20 dk olmalı dedi benim doktorum. İlk saatteki tokluk şekerini dikkate alıyorlar gebelikte
Papatyam2608 dygcansu evet ilk lokmayı alında hemen alarm kuruyorum unutmuyum diye zaten 15 20 dk yiyorum yemekleri