Birminiksusam Bugun devlette kontrolum vardı doktor bana perınatalojı yok radyologa sayfa actı gıt gun versınler dedi ben su an 18 haftalıgım bana 29 nısana gun verdıler o zamana kadar 26 haftalık olacam bakılıyor mu o haftalarda kafam karıstı
bkdusunenanne Birminiksusam hiç bi sıkıntı olmaz bende 26 haftalıkken gittim gayette bakıldı resmini de verdi 20 dakika belki 30 dakika inceledi devlet hastanesi korkmayın içiniz rahat olsun
Esma006 Birminiksusam verilerse günü bakılır randevuyu veren kiside hesaplıyor senin adetinden buyana
NurCeren00 Birminiksusam 20-24 arası oluyor diye biliyorum. Nerede yaşıyorsunuz bilmiyorum ama farklı bir hastaneye bakmanızda fayda var.
bkdusunenanne umrumdadegil devlet hastanesi ise sıra yoktur muhtemelen Benimkide öyle bakıldı 26 ya girmek üzereyken sıkıntı çıkmadı
umrumdadegil bkdusunenanne o zaman problem olmuyor demekki ben özelde yaptırmıştım devlete randevu bulamadım
Birminiksusam Esma006 evet gun ve saat verdiler sonradan ben hesaplayınca 26 haftalık olacak o zaman burda okuduklarımdan dolayı 24 e kadarmıs bir sorum dedım sızlere
Birminiksusam NurCeren00 fakülte hastanesi var olmazsa orda yapacam mecbur eger 20-24 arasıysa cunku bayagı gec bır tarıh verıldı
NurCeren00 Birminiksusam evet yani allah korusun bir sorun varsa bebeğin organlarında vs bunu bilmenin ve tedavi sürecini yönetmenin tek yolu detaylı ultrason. Hamilelikte en önemli test. Sağolsun sistem her şey bunu da zorlaştırıyor.
Birminiksusam NurCeren00 gercekten oyle hıcbır hızmetı dogru duzgun alamıyoruz artık Allah sonumuzu hayretsın