Kusura bakmayın geç gördüm öncelikle geçmiş olsun bu durumda içinizi ferah tutmaya çalışmak en önemlisi bence paikolojiniz yüksek olmalı her şeyden önce Allah’a güvenin benim durumum düzeldi çok şükür ağır iş yapmayaya özen gösterdim ve bir süre progestana devam ettim doktor değiştirdim ve iğnemi değiştirim progestanı ikiye çıkardı şuan kızımızı kucağımıza alacağımız günü bekliyoruz, ve bu konuda en önemlisi olumsuz olay ve yorumlara kulak tıkamak ve Allah’ a güvenmek her şey olacağına varır bazı kişilerden duyabilirsiniz çocuk sağlıksız olabilir söyle olabilir falan hayır sebebi her sey olabilir idrar yolundaki enfeksiyondan tut karnının üzerne yatmaktan bilmeden ağır kaldırmaktan sadece bu süreçte biraz daha özenli olmalı ve gerçekten iyi bi doktorla ilerlemelisiniz. İnşallah sağlıkla çocuğunuz kucağınıza alırsınız 🌸