Esrclkk ben henüz ilk aylardayım. 3 kere Şule hanıma gittim. Daha tam anlayamadım nasıl bir doktor.ultrasonda açıklayıcı size her şeyi detaylı aktarıyor ama sanki muayene bir an önce bitsin gibi bir hava seziyorum her seferinde. Erkek doktorda rahat olamam diye kadın tercih ettim açıkçası. Ama sadanın en sevmediğim yanı ultrason fotoğrafları hep silik ve a4 kağıdı boyutunda . :))