ezgihayal Kızlar merhaba 28 haftalık hamileyim. Bebeğim ters duruyor. Doktorum dönmesi gerektiğini söyledi. Döndürme yöntemini bilen var mı ya da sizin bebiş ne Alemde ?
Muhammedamine ezgihayal daha haftası küçük kendi haline bırakın daha 50 kere döner canım 🙋🏻♀️ Siz normal yürüyüşlerinizi yapın bebeği döndürmek veya kanala indirmek için olan hareketler 36. Haftadan itibaren yapılır
Migrenligebe ezgihayal Haftaniz daha cok kucuk, kendi kendine donecektir. Hatta benimki iki defa dondu 💁🏻
Aslksp ezgihayal 20li haftalardan beri ters benimde en son 35 haftalıkken hala aynıydı. 37 oluyoruz gidicez bakalım merak ediyorum bi umut bekliyorum belki döner diye. Sizin daha çok erken
Mimi ezgihayal benimki 28 haftada baş aşagıydı 32 de tekrar kontrolum vardı yine aynıydı erken dönmüştü ama daha erken sizinkide döner
Yalinn8 Muhammedamine Migrenligebe kizlar bana soyleyin varsa bi yontemi 34 uz dönmuyor, normal istiyorummm
Muhammedamine Yalinn8 canım ben normal doğum için yattım suyum gelmişti 40+0 haftalıktım hastanede ebe eşliğinde yaptıklarım var bebeğim kanala girmedi gerçi sezaryene döndükte bacaklarını dimdik tutup kalçanı daire şeklinde çeviriyorsun yarım saat bunu yaptım plates topunda hafif zıplama yere oturup plates topunun üzerine karnımı koydum ileri geri gidip geldim ve tempolu yürüdüm koridorda benim oğln girmedi 3.900 gr doğdu belki senin bebeğin girer ama 36. Haftada başla
Yalinn8 Muhammedamine okii 36 ya kadar bekliyim o zaman, plates topu alirim, anladim dedigini gormustum yapanlari, denicemm😉
Aslksp 20li haftalardan beri ters benimde en son 35 hastalıktır gittigımizde hala aynıydı şuan nasıl bilmiyorum bi umut bekliyorum belki döner diye. Sizin daha çok erken
tazecikanneee Yalinn8 yaaa bizimde Cumartesi’ye kadar Doğum pozisyonundaydı 7.aydan beri Cumartesi döndü biliyor musun 😒😒😒 şimdi bizde Pazartesi’yi bekliyoruz dönerse iyi dönmezse sezeryan icin gün vericek 😣😣😣😣
Yalinn8 tazecikanneee şaka yapiyosunn, tüh, kuzuya bak yöntem degistirdi, onlar seciyorlar gercekten nasil geliceklerini, sezeryana önyargili diilim ama gönlumden ilk gecen hep normaldi dilerim döner seninki tekrar, bizim artik biraz zorr
tazecikanneee Yalinn8 dönücek gibi sanki ama bi yandan da sezeryanı kabullendim mecbur 😣 Pazartesi bakalım eğer dönmüşse direk suniyi verin başlayalım dicem😂 canı nasıl gelmek istediyse öyle gelecek minnaklar 😣 sağlıkla gelsinler de 🙏🏻 Sana ne zaman gün verecek
semazkcblc ezgihayal 28 erken değil mi😳 Benim bebeğim 31-32. Haftalarda falan döndü stres yapmayın bence dönmüyo diye
Yalinn8 tazecikanneee yarin sabah kontrol, buyuk ihtimalle 1 hafta sonrasi icin vericek, gecen hafta dönmemesi ihtimali uzerine oyle konusmustuk, aynen saglikla gelsinler de nasil gelicekle gelsinler🙏🏻😉