aryasal3429 benim adetim leke şeklinde olduğu için söktürsün diye içmiştim bide kistim vardı. İçtiğim ay çok güzel söküldü normalde 10 gün süren reglim o ay 6 gün sürdü. Gelelim bu aya 😊 bu ay iki tane kistim olduğu için reglden sonra lekelenmelerim devam etmişti. Bugün adetimin 3. Günü olması gerekiyor ama lekelenmelerim de bitti. Sanırım ara kanama zannederken ikinci reglimi de olmuşum. Yani kistten mi çaydan mı anlayamadım bu düzensizliği. Adetiniz düzenliyse hiç böyle şeyler içmeyin