Hanımlar doğum yapalı 35 gün oldu, vajinal doğum yaptım, haliyle dikişlerim oldu, şükür ağrım sızım yok, 1. Doğumunda da kontrole gitmemiştim, kendi kendine kapandı çok şükür dikişler, şu anda kapandığını düşünüyorum.Ve artık yavaştan eski tempoma dönmek günde 1 saat tempolu yürüyüş yapmak istiyorum ama vajina kısmındaki dikişler açılır mı ya da kanamam olur mu diye korkuyorum, arada bir lohusalıka mı geliyor sadece, sizce haftanin 5 günü tempolu1 saatlik yürüyüşe başlamalı mıyım?