Gizemnurnr üstte kalsın diye yaziym bari bende😃🙏🏻 Bence 24 haftada kanala giren bebişiniz sanki erken girmiş 🙊 ben de 32+0 , bebeğin kafası 2 aydır aşağıda ama kanala girmemiş. Çoğu kişinin doğuma yakın bile giriyormuş bir iki haftaya girer heralde🌸 Sağlıkla gelsinnnn.
Doğum başlar mı kanala girmeden demişsiniz, aslında kanala girmese de su gelir ama bebeğin normal doğumla gelmesi için kanala gelmesi lazm diye biliyorum. Öyle olup girmeyince sezeryana alabiliyorlar sanırım. Hiç su gelmeden hafta tamamlanip kanala girmiyorsa da sezeryan günü veriyorlar diye biliyorum