1sen1ben1debebek Yayalin ahahaha benim testin aynısı bende adete 5 gün varken yaptım aynı gün kan verdim kanda çıktı☺️rabbim gönlüne göre versin inşallah
Mhmtkbra9627 Benim de böyleydi yok gibi düşündüm ama şimdi beş aylık hamileyim canım yoksa hiç çizgi çıkmıyor bebiş küçükse böyle hafif çizgi çıkıyor bence hastaneye git kan ver yada tekrardan test yap ama bana var gibi geldi benimde böyledi çünkü
Cicekbahcesi12 Kizimda daha silik gormustum sizinki daha belirgin bence var insallah gonlunuze gore olur 😍
Yayalin Hepinize çok teşekkür ederim 3. hamileliğim ikisinde nasip değilmiş inşallah bunda sağlıkla kucağıma alırım.
Yayalin Serife5712 evet 3 haftalikmis cumartesi tekrar gitcem amin inşallah Allah’ım sag Salim kucağıma almayı da nasip etsin