Ceyaysgl Tecrübeli annelere soruyorum. Wee baby markadan iki adet emzik aldım ama iki ay dayandı. Hangi emzik daha dayanıklı?
Ebrueren Ceyaysgl normalde emzikler için zaten ayda 1 değişmeli diyorlar ama bende ayda 1 yenilemiyorum valla 4 ay kullanıyoruz bu arada avent kullanıyorum
Mrvsmt2502 Ceyaysgl burada bazı postları şok içinde okuyorum. Emziğim ömrü 4-6 haftadır. Keşke içinde yazan kağıdı bi okusanız. Daha uzun süre kullanılan emziklerin silikonuna firma garanti vermez. Yani silikonu yerinden çıkabilir parçalanabilir allah korusun… Esum48
Ceyaysgl Mrvsmt2502 zaten ben de hava aldığını fark edip hemen değiştirmeye karar verdim. Yani kontrolsüz şekilde vermiyorum. Ayrıca kaliteli bir emzik de almak istiyorum. Onun için de sordum.
Esum48 Mrvsmt2502 bunu okuyan bir siz degilsiniz ilk 6 ay 4 emzik eskittik 7.ayda buyukler egectij artik zaten. Ayrica okumayanlar da olabilir burasi bilgi paylasim yeri kimseyi yeremezsiniz
Ozgekiz Ceyaysgl bibs de aldım avent de. Ama aventten çok memnunum. Bir kez kedim ısırdığı için koptu, onun dışında taş gibiler maşallah ve iki yaş oldu, uyku gecisinde hala Philips kullaniyorum
Tutaste_ Kimsenin emziği 4haftada bir değiştiğini sanmıyorum kaynatıyoruz hep temizleniyor elinizle çekin ucunu kopmuyosa devam işte ayda bır emzikmi alınır
Ceyaysgl Premsescik bugün internetten siparişi verdim bile. Umarım başkalarına da faydalı olur bu sorum.