Siyahbeyaz_ Varsa çıkar kuzum geç döllenme değilse ilk gebeliğim de adete 5 gün kala öğrenmiştim. Hayırlısı olsun inşallah
Ferik Melissaa99 bunlarda yanılma oluyor ben adetime 5 gün kala öğrendim yarın adet günüyse kesin çıkar bence stres yapıp adet gecikmesi yaşamaktansa gebelik testini yapıp emin olun
Melissaa99 Ferik Bu arada T çizgisinin çok koyu olma ihtimali Beta da yüksek olmasını gerektiriyormuş şu an varsa bile düşük olduğundan silik çıkması normal değil mi acaba birkaç gün sonra gebelik yapacağım
Ferik Melissaa99 bu testleri çok bilmiyorum ama gebelik testi 5 gün kala aşırı derecede silik bir çizgi gösterdi ben öyle öğrendim adete 2 gün kala yaptığımda daha koyu bir çizgi vardı tabi ki adet gecikmesi olması daha kesin belirti
Peri_Omer Ferik ben adetime 3 gun kala yapib neqativ adet gunu pozitiv gormuşdum beş gun cox erken bence sizde erken yumurtama olmuş
Busranur_mnts Melissaa99 gittim mi acile git direk midem bulanıyo ishalim falan diye kayıt açtır doktora gebelik şüphem de var de hemen beta istiyo 2 saate çıkar
Ferik Peri_Omer hayır aksine geç döllenme gibi görünüyor bebek normal haftasına göre geriden geliyor ama ilk yaptığım test de o kadar silik bir çizgi vardı ki inanmamıştım avox marka testi denemenizi öneririm