Ebruli1903 Adetim 3 gün gecikti ve kasık ağrım var Ovulasyon öğrenen çok diye yaptım silik çıktı gebelik yok mu yani gebelik testim kalmamış
Cicekbahcesi12 Ebruli1903 canim onun pek garantisi yok imkanin varsa erken gebelik testi al yap net sonuc cikar