Kbrrr002 cuma günü muayeneye gelmiştim bebek aşağıdaymış rahim ağzı kısalıgım oldugu icinde direkt yatıl yaptılar bebek düşmesin diye cuma 3-4 gibi yatış oldu o zamanlarda doktorlar gidiyor ya ameliyata alamadılar araya da hafta sonuna girdiği için pazartesiye kaldı pazartesiye kadarda eve göndermediler olumsuz bir durum olur bebek düser falan diye yatış yaptılar endol progestan falan veriyorlar serum takıyorlar her gün