cnss0508 bu kadar betaya bakmayı neden tercih ediyorsunuz anlamıyorum. Doktorlar zaten ilk beta değerinize göre size ortalama artışına göre bir ultrason tarihi söyler ve gidip baktırırsınız kese oluşmuş mu bebek var mı diye. İnşallah sağlıklı gebelik yaşarsınız ama bu kadar beta vererek kendinizi darlamayın bence