Sevgilimmmmmmm Makinaya kirlileri atınca eğilip kalkınca çok kötü kramp girdi karnımın sol tarafına. Geçmiyor ne yapsam da ne uzanabiliyorum ne oturabiliyorum. Ne yapmalıyım kızlar 25+5 haftalığım