gamzesma 40 hafta son 2-3 kaldı. Nişanım dün geldi hala gelmeye devam ediyor hiç sancım yok normal doğum istiyordum ama sancım yok gelecek gibi de durmuyor sizde durumlar nasıl oldu nişan geldikten kaç gün sonra sancılarınız başladı
crazyymom gamzesma Nisan gelmeye devam ediyor derken? Nisan tek seferlik gelen bsydir nasıl beyden bahsediyorsunuz
Ayse57 gamzesma Bende merak ediyorum nişanım demin geldi ama bir kere olan bir şey sürekli sık sık gelmez… Nasıl bir şey ki suyunuz mu geliyor az az acaba