Kızlar bat 3 ve karın ağrılarım devam ediyor gecikmem var. Erken gebelik testi yaptım başta bir şey göremedim ama sonra böyle pembe çizgi belirdi. 10-15 dkk sonra gördüm bu çizgiyi. Çöpe attım ama üstünü ıslat falan dediler bana geri aldım üstünü ıslattım ama kuruma çizgisi dağılmadı. Ciddiye almalımıyım testi?
